Klantenservice

Klantenservice

De klantenservice van Stras4you staat graag voor je klaar om vragen te beantwoorden. Wij zijn telefonische bereikbaar op +31 (0) 341 769046, via e-mail info@stras4you.nl of via het contactformulier.
Wij streven ernaar om je e-mail binnen 1 werkdag te beantwoorden.

De openingstijden van de klantenservice zijn van maandag tot en met vrijdag van 9.00 – 17.00 uur

Bestellen

Je kunt bij ons ten alle tijden een bestelling plaatsen. Wij zijn 24 uur per dag, 7 dagen in de week geopend www.stras4you.nl

Betalen

iDeal
Bij een iDeal betaling streven wij er naar de bestelling binnen 24 uur te versturen.
In het weekend versturen wij geen bestellingen, deze zullen op maandag in behandeling worden genomen

Verzendkosten

Nederland 
Wij verzenden gratis vanaf € 300,-
De standaard verzendkosten zijn € 6,-

Momenteel kan er vanuit de webshop nog niet naar het buitenland worden verzonden. Uiteraard is dit logistiek geen probleem, dus neemt u gerust contact met ons op door hier te klikken. 

Levertijd

Bestellingen die op werkdagen voor 15:00 geplaatst zijn, zullen dezelfde dag nog verzonden worden. Wij verzenden via DHL en PostNL en zijn dus afhankelijk van deze vervoerder m.b.t. de levertijd.

Retourbeleid/ruilen

Je hebt bij ons 14 dagen de tijd om je aankoop te retourneren/ruilen. Wij willen je vragen ons hiervan op de hoogte te stellen per e-mail. Het product kan alleen geretourneerd/geruild worden in de originele verpakking en in onbeschadigde staat. Wanneer jouw retour/ruiling door ons is ontvangen, storten wij het aankoopbedrag zo spoedig mogelijk terug of er zal een vervangend exemplaar worden verstuurd. Mocht je het aankoopbedrag terug wensen, voeg dan voor een snelle afwikkeling een (kopie) van de factuur en een bank- of girorekeningnummer mee. Het adres voor retourzendingen is:

Stras4you
Jagerserf 5b
3851SM Ermelo

De kosten

De onkosten voor je retour is afhankelijk van de reden. Indien het product defect is ontvangen, zullen wij de kosten voor deze retourzending dragen. Wanneer de reden van retour de afkoelperiode is, dan zijn de kosten voor retour zending voor de verzender.

Klachtenafhandeling

Heeft u een klacht, dan kunt u deze uitsluitend schriftelijk aan ons melden via e-mail, post of het contactformulier. Wij streven ernaar deze binnen vijf werkdagen te behandelen.